mandag 31. juli 2017

Kristin og Geir Atle










                                                 



                                                   






Lørdag 27. Mai, en dag full av sol, latter og MASSE kjærlighet. 
Dette var dagen hvor Kristin og Geir Alte skulle bli mann og kone.
Kirken var pyntet og full av familie og venner.

Fotograferingen gikk som en drøm, med nydelig vær og ett brudepar med så masse kjærlighet for hverandre er det ingen sak å være fotograf.

For meg er det helt tydelig at sangen som dere to har valgt som deres sang er helt riktig.
Nerven i min sang av Jonas Fjeld, den passer perfekt til dere.



"Hun som jeg elsker mer

Mer enn luft

Mer enn vann
Mer enn kvinne
Mer enn mann
Mer enn skog
Mer enn fjell
Mere enn jeg elsket meg selv
og mitt liv noen gang
Her er min sang."

Tusen takk for at jeg fikk dele litt av denne dagen med dere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar