lørdag 30. januar 2016

19. Desember 2015









19 Desember fikk jeg tilbringe sammen med Monica og Terje på Maarud opplevelser.
Jeg tror vi alle sammen venta fælt på denna snøen, men den lot vente på seg.
Men hvem trenger vel snø når man har: MANGE, veldig mange fakler, et nydelig brudepar, vakre omgivelser og tonene til kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen ljomet 
utover Finnholts skoger, da står gåsehuden på armen.
Tusen takk for at jeg fikk være sammen med dere på den store dagen deres, takk for at jeg fikk oppleve kanefart og en nydelig utevielse og ikke minst takk for at jeg fikk fotografere dere =) 

1 kommentar:

  1. Vi kunne ikke valgt en bedre fotograf enn deg, Martine. Du var virkelig med å gjøre dagen vår til noe helt spesielt.
    NB! Beklager at vi spruta deg helt ned med Champagne ;o)

    Ikke minst vil vi få takke deg for det gode samarbeidet i etterkant av bryllupet, med utvelgelse av bilder, lage takkekort osv.

    Stor klem,
    Monica og Terje

    SvarSlett